اطلاعیه برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان

اطلاعیه برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان
فروردین 1, 1403
4 بازدید

به اطلاع عموم علاقه‌مندان به کتاب و فرهنگ می‌رساند که در شب نهم ماه مبارک رمضان، مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «از شگفتی‌های تمدن ما» در مسجد جامع بندر لنگه برگزار خواهد شد. این مسابقه که توسط معاونت فرهنگی مسجد جامع سلطان‌العلماء بندرلنگه برگزار می‌شود، از ابتدای فصل اول تا پایان فصل هفتم این […]

به اطلاع عموم علاقه‌مندان به کتاب و فرهنگ می‌رساند که در شب نهم ماه مبارک رمضان، مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «از شگفتی‌های تمدن ما» در مسجد جامع بندر لنگه برگزار خواهد شد.

این مسابقه که توسط معاونت فرهنگی مسجد جامع سلطان‌العلماء بندرلنگه برگزار می‌شود، از ابتدای فصل اول تا پایان فصل هفتم این کتاب را شامل خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند با مطالعه دقیق کتاب، در این مسابقه حضور یابند و شانس خود را برای کسب جوایز ویژه امتحان کنند.

جوایز این مسابقه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به ۹ نفر از برگزیدگان اهدا خواهد شد که هر نفر مبلغ ۱۱ میلیون ریال را دریافت خواهد کرد.

تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
زمان: ساعت ۱۰ شب
مکان: مسجد جامع بندر لنگه

از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این شب معنوی و فرهنگی، در این مسابقه شرکت نمایند و از فرصت بهره‌گیری از دانش و معرفت اسلامی بهره‌مند شوند.

معاونت فرهنگی مسجد جامع سلطان‌العلماء بندرلنگه

برچسب ها از شگفتیهای تمدن مارسانه تاریخ بینمحمد خوریانمسابقه کتابخوانی